Handel og Logistik

Hvorfor vælge Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations som ERP-løsning?


Hvad er forskellen på Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations/Microsoft Dynamics AX?
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations (som indeholder applikationerne “Finance” og “Supply Chain“) er afløseren for Microsoft Dynamics AX. Microsoft Dynamics 365 er et fleksibelt, cloud-baseret framework hvori indgår adskillige applikationer. Læs mere om Dynamics 365 frameworket her. Der indgår bl.a. en ERP-del, der bygger videre på de mange stærke elementer i Microsoft Dynamics AX og som konstant udbygges. Hos Microsolutions kan vi rådgive om, hvilke løsninger, der passer bedst til jeres virksomhed. Vi supporterer både Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations-løsninger og hele Customer Engagement– delen af Dynamics 365-frameworket.

Adgang fra mobile enheder – det papirløse lager
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations giver mulighed for at håndtere plukning, varemodtagelse, forsendelse osv. via mobile enheder og således styre lageret fuldstændig papirløst. Det sparer tid og minimerer risikoen for fejl.

Effektiv og fleksibel ERP-platform
ERP-løsningen understøtter effektivt samarbejdet på tværs af organisationen og kan vokse fleksibelt med jeres behov. Der er adgang til at vælge fra en bred vifte af tillægsløsninger/Add-ons, som forstærker standardfunktionaliteten i Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operation og optimerer jeres samlede ERP-platform.

Vi tilbyder egenudviklede tillægsløsninger såvel som tredjepartsløsninger, som vi leverer i samarbejde med nøje udvalgte partnere. Samlet set giver det jer sikkerhed for effektive processer, et godt overblik og et stærkt fundament for at skabe værdi for forretningen.

Vælg en Microsoft Dynamics 365-partner med branchekendskab
Et tæt, tillidsbaseret samarbejde med vores kunder er en af grundstenene, når vi implementerer et nyt ERP-system – og vores erfaring viser, at langvarige relationer skaber værdi for både vores kunder og os.

Microsolutions’ konsulenter har logistik i deres DNA. Før de kom til Microsolutions har flere af dem arbejdet i handels- og logistikvirksomheder og har derfor dybdegående kendskab til arbejdsgange og udfordringer i branchen. Det betyder, at de kan bidrage med en helt unik forretningsforståelse, der i kombination med stærke kompetencer i Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operation skaber et solidt udgangspunkt for at rådgive om og levere en løsning, der modsvarer din virksomheds behov – nu såvel som fremadrettet.

Vores konsulenter besidder indgående viden om funktioner og kompleksitet i Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations og har mange års erfaring med at implementere og supportere systemet. Det giver  sikkerhed for, at din virksomhed får en gennemtænkt, solid løsning, der skaber værdi for din organisation.

Microsolutions tilbyder at styre og gennemføre Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations-projekt fra start til slut. Vi tager udgangspunkt i vores velafprøvede projektmetode  og vi fungerer som sparringspartner under hele forløbet. Efter endt implementering står Microsolutions til rådighed med den fornødne driftssupport – alt efter behovet i din organisation.

Microsolutions er Microsoft Gold ERP Partne r
Microsolutions har opnået Microsofts højeste kvalitetsstempel; Gold Partner Certificeringen. Certificeringen er en anerkendelse af vores solide kompetencer inden for Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations; herunder målrettet uddannelse/certificering af medarbejdere, dokumenteret kvalitet i leverancer samt kundetilfredshed.

Som Gold Certified Partner har vi udvidet adgang til uddannelse og support hos Microsoft. Det sikrer, at vi altid er på forkant med den nyeste teknologi og på den baggrund kan yde den bedste service og rådgivning til vores kunder.

Gør din ERP-løsning komplet med stærke tillægsløsninger
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations som ERP-platform giver adgang til vores brede pallette af tillægsløsninger, der i samspil med Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations kan lette interne arbejdsgange, spare ressourcer og øge effektiviteten.

Med vores tillægsløsninger/Add-ons forstærker vi de gode funktioner, som findes i både Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations og i Microsoft Dynamics AX. Vi tilbyder en række komponenter samt en række tillægsløsninger, som vi leverer i tæt samarbejde med nøje udvalgte partnere. Fælles for dem er, at de udnytter standardfunktionalitet i Dynamics AX. Det betyder, at de fungerer som en integreret, fremtidssikret del af jeres samlede ERP-løsning. Samtidig har de kun lille impact på selve ERP-systemet, hvilket letter arbejdet ved fremtidige opdateringer.

Blandt de løsninger, som kan give fordele for handels- og grossistvirksomheder er følgende:

Derudover kan man vælge blandt en række øvrige tillægsløsninger/Add-ons til Dynamics 365 og tillægsløsninger/Add-ons til Dynamics AX, som kan understøtte og lette mange interne processer – og med udgangspunkt i vores solide branchekendskab og mange års erfaring kan vi give jer kompetent rådgivning om, hvilke tillægsløsninger der passer til jeres behov og komplementerer jeres samlede ERP-løsning.