Dynamics 365
Customer Engagement

Kunsten at skabe den perfekte kundeoplevelse 

Microsoft Dynamics 365, tidligere kendt som Microsoft Dynamics 365 CRM, binder hele forretningen sammen i fem applikationer, der kan bruges hver for sig, eller kan integreres sømløst og give et 360 graders kundeoverblik.

Data er ofte opdelt i forretningsområder og lagret i systemer, der ikke taler sammen. Med den CRM løsning Power Platform stiller til rådighed er det anderledes. 

Dynamics 365 Customer Engagement

Én platform, der sikrer et målrettet og effektivt kundefokus

 Vælg en enkelt app eller flere – og dermed den funktionalitet der er brug for. Integrerer Sales med Field Service og skab en single source of information, hvorved salgsindsatsen optimeres med en dynamisk planlægning af servicebesøg. 

Dynamics 365 Sales

Forstå kundernes behov, byg stærke relationer, sælg smartere og vind flere salgsmuligheder.

Dynamics 365 Marketing

Design kunderejsen, målret markedsføringen, berig med relevant indhold og effektiviser kampagnestyringen.

Dynamics 365 Customer Service

Håndter alle henvendelser og skab relationer for livet med personlig og professionel kundeservice.

Dynamics 365 Field Service

Optimer ressourcestyringen, få en dynamisk serviceplanlægning og forbind kunden med teknikeren ude i marken.

Dynamics 365 Project Service Automation

Book og planlæg ressourcer, saml det med tidsregistrering og skab profitable end-to-end projektleverancer.

Customer Engagement og meget mere 

Udforsk hele Microsoft Dynamics 365 frameworket ved at vælge områder fra figuren herunder. 

Dynamics 365 består af både ERP-applikationer og Customer Engagement applikationerne, der alle er bygget på Microsoft Power Platformen. Få mere at vide om applikationerne og mulighederne ved at klikke videre fra figuren.

Vil du vide mere om Customer Engagement?

Ring til os på +45 75 60 24 80 eller udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig.