Dynamics 365
Customer Engagement
Den perfekte kundeoplevelse med Dynamics 365 applikationer
Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement består af en række applikationer, som understøtter dialogen med dine kunder. Udover salg og marketing er der applikationer til Customer Service, Field Service og Projektstyring.
Løsningerne er drevet af data, der bringer mennesker, processer og automatiserings-teknologi sammen. De præsenterer og analyserer historiske data, der styrker det daglige arbejde med kunden og den langsigtede planlægning.
Overblik over Customer Engagement applikationerne
Customer Engagement applikationerne sikrer et målrettet og effektivt kundefokus. Vælg en enkelt applikation eller flere, og integrer dem med de øvrige Dynamics 365 applikationer og med din Dynamics 365 ERP-løsning.
Anvend kun den funktionalitet, du har behov for.
Dynamics 365 Field Service
• Håndter servicebesøg
• Optimer ressourcestyringen
• Overblik og indsigt til medarbejdere i marken
• Serviceplanlægning og historik
Dynamics 365 Customer Service
• Håndter alle slags kundehenvendelser
• Opret incidents
• Prioriter og svar på henvendelser
• Få adgang til historik
Dynamics 365 Sales
• Del informationer om kunder og emner, og øg dit salg
• Skab overblik for både både salg og ledelse
• Udbyg relationen til dine kunder
• Vind flere salgsmuligheder
Dynamics 365 Customer Insights
• Planlæg og udfør marketingkampagner
• Målret din markedsføring
• Relevant indhold til kampagner
• Effektiviser kampagnestyring
Customer Engagement og meget mere
Udforsk hele Microsoft Dynamics 365 frameworket ved at vælge områder fra figuren herunder.
Effektiv og fleksibel platform
Dynamics 365 består af både ERP-applikationer og Customer Engagement applikationer. Baseret på virksomhedens behov kan de relevante applikationer tilvælges.
Vil du vide mere om Customer Engagement?
Ring til os på +45 75 60 24 80 eller udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig.