Dynamics 365
Customer Engagement

Kunsten at skabe den perfekte kundeoplevelse 

Vi præsenterer Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement der, udover salg og marketing også inkluderer applikationer til Customer Service, Field Service og Project Service Automation.

Customer Engagement består af en samling af softwareløsninger, alle drevet af data, der bringer mennesker, processer og automatiserings-teknologi sammen. De analyserer historiske data, der skaber, styrker og fastholder kunderelationer. 

Dynamics 365 Customer Engagement

Én platform, der sikrer et målrettet og effektivt kundefokus

 Vælg en enkelt app eller en sømløs integration af flere – og dermed kun den funktionalitet der er brug for. 

Dynamics 365 Sales

Forstå kundernes behov, byg stærke relationer, sælg smartere og vind flere salgsmuligheder.

Dynamics 365 Marketing

Design kunderejsen, målret markedsføringen, berig med relevant indhold og effektiviser kampagnestyringen.

Dynamics 365 Customer Service

Håndter alle henvendelser og skab relationer for livet med personlig og professionel kundeservice.

Dynamics 365 Field Service

Optimer ressourcestyringen, få en dynamisk serviceplanlægning og forbind kunden med teknikeren ude i marken.

Dynamics 365 Project Service Automation

Book og planlæg ressourcer, saml det med tidsregistrering og skab profitable end-to-end projektleverancer.

Customer Engagement og meget mere 

Udforsk hele Microsoft Dynamics 365 frameworket ved at vælge områder fra figuren herunder.

Effektiv og fleksibel platform

 

Dynamics 365 består af både ERP-applikationer og Customer Engagement applikationer. Baseret på virksomhedens behov kan de relevante applikationer tilvælges.

Få mere at vide om de forskellige applikationer og mulighederne ved at klikke videre fra figuren.

Vil du vide mere om Customer Engagement?

Ring til os på +45 75 60 24 80 eller udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig.