Dynamics 365
Field Service

Kom på forkant med teknisk service af den højeste kvalitet 

Det koster meget at have tomme huller i kalenderen og endnu mere ikke at administrere ressourcer optimalt. 

Dynamics 365 Field Service automatiserer planlægningen af arbejdsordrer, så der er et match mellem kundens behov for tekniske kompetencer, prioritet, lokation og forventet tidsforbrug.

 

 

Sådan fungerer Dynamics 365 Field Service

Afspil video

Minimer spildtid i kalenderen

Dynamics 365 Field Service benytter sig af IoT og prædiktiv teknologi, som muliggør en dynamisk planlægning af servicebesøg, der er baseret på behov, fremfor statisk skemalagte besøg, som undertiden viser sig unødige.

Let adgang til arbejdsordrer og 360-graders visning af realtidsdata

Om det er vejanvisninger, arbejdsordreoplysninger, eller en 360-graders visning af kunden, bliver det sendt direkte til teknikerne på deres mobile enheder. Arbejdsordrer kan vises fra enhver platform eller lokation og opdateres af teknikerne onsite i realtid. 

Med Sales får den salgsansvarlige mulighed for at følge aktiviteten på deres kunders supportcase, og Marketing  kan automatisk sende en tilfredshedsundersøgelse, når opgaven er afsluttet. 

God service skaber tillid

Kunderne kan få deres egen brugerflade, hvor de selv kan planlægge og holde styr på serviceaktiviteter, ligesom de herigennem kan få adgang til tilbuds-, kontrakt- og planlægningsoplysninger.

Applikationen gør det også nemt for teknikerne at strømline håndteringen af arbejdsordrerne ved at opdatere og indtaste data direkte via deres mobile enhed på kundens lokation. 

Realtidsdata sikrer den bedst mulige udnyttelse af tiden.

Løs de komplekse problemer 

Den nyeste teknologi, Dynamics 365 Remote Assist på HoloLens-enheder, gør det muligt for de  teknikere, der står fysisk ude på kundens lokation, at holde hoved og hænder frie, mens de deler, hvad de ser med specialister og eksperter. Mixed reality er både videoopkald, anmærkninger og fildeling. Alt sammen teknologier, der skal give teknikerne den bedste forudsætning for at løse kundens problemer i første forsøg.

Field Service og meget mere end det

Udforsk hele Microsoft Dynamics 365 frameworket ved at vælge områder fra figuren herunder. 

Dynamics 365 består af både ERP-applikationer og Customer Engagement applikationerne, der alle er bygget på Microsoft Power Platformen. Få mere at vide om applikationerne og mulighederne ved at klikke videre fra figuren.

Vil du vide mere om Field Service?

Ring til os på +45 75 60 24 80 eller udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig.