Dynamics 365 Project Operations
Overblik og profitabilitet med Dynamics 365 Project Operations til projektorienterede virksomheder
Project Operations er ideelt til projektorienterede virksomheder og er en del af Dynamics 365 frameworket. Løsningen bygger på funktionalitet fra det tidligere Project Service Automation og er tæt forbundet med ERP-løsningen Dynamics 365 Finance.
Project Operations håndterer behovet for styring og overblik i projektorienteret virksomheder. Udnyt mulighederne for effektiv styring af ressourcer, tidsplaner, fremdrift, aktiviteter og økonomi i hvert projekt eller på tværs af projekter.
Man kan effektivt tracke alle faser i et projekt; lige fra booking, til planlægning af ressourcer og over tidsregistrering og økonomisk opfølgning.
Sådan fungerer Dynamics 365 Project Operations
Opfølgning på projekter
Administrér virksomhedens projekter med Dynamics 365 Project Operations. Følg op med de intuitive værktøjer, der kan vise, om projekterne leveres til tiden og på budget, tids nok til at lave korrigerende handlinger.
Visualisér omkostninger, ressourcer og indtægter, og giv projektledere, ledelse eller projektmedarbejdere adgang til intuitive dashboards og værktøjer til at godkende omkostninger og tid, der påvirker leverancen.
Project Operations er desuden tæt forbundet med Dynamics 365 Finance, hvor der bl.a. findes udbyggede værktøjer til opfølgning på økonomien i de enkelte projekter.
Forecast af ressourcebehov
Dynamics 365 Project Operations kommer med en planlægningsmotor, der strømliner planlægningen af projekter og ressourcer med henblik på bedst mulig udnyttelse af fakturerbare ressourcer.
Få visualiseret forecast og planlæg, hvor ressourcer giver forretningen størst afkast med den indbyggede intelligens, der giver et samlet overblik i dashboards.
Integrer med det øvrige Dynamics 365, så alle relevante data kan tilgås af relevante medarbejdere i virksomheden.
Intuitive værktøjer
Udnyt muligheden for at få tilpasset visninger og skabe et individuelt overblik. Med Power BI tilpasses visninger, der er relevante for netop din virksomhed og giver mulighed for at dele online, på mail eller via andre medier i hele organisationen.
Project Operations kan tilpasses, udvides og integreres til de applikationer og tjenester, der allerede bruges i dag. Anvender man et andet system, er der mulighed for at konvertere data, bl.a. fra projektstyringen i Dynamics AX, Dynamics 365 Finance and Operations eller fra det tidligere Dynamics Professional Service Automation.
Øg servicepersonalets produktivitet, og integrer Office 365 applikationerne for at projektholdet har de bedste forudsætninger for at arbejde sammen, også når projektleverancen ændrer sig, og der skal reageres hurtigt.
Udbyg Dynamics 365 funktionalitet med et stort antal apps
Effektiv og fleksibel platform
Dynamics 365 består af både ERP-applikationer og Customer Engagement applikationer. Baseret på virksomhedens behov kan applikationer fra Dynamics 365 frameworket tilvælges og dermed supplere funktionaliteten og understøtte samarbejdet på tværs i hele virksomheden.
Få mere at vide om de forskellige applikationer og mulighederne ved at klikke videre fra figuren.
Vil du vide mere om Project Operations?
Ring til os på +45 75 60 24 80 eller udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig.