Dynamics 365 Customer Insights

Styrk konverteringen af leads til salgsmuligheder med Marketing

 

Det kræver en målrettet, omnichannel indsats at tiltrække og kvalificere de rigtige leads til salgsmuligheder. 

Automatiseringen i Dynamics 365 Marketing gør det nemmere at sætte fokus på nye og eksisterende kunder, via f.eks. målrettede kampagner, udsendelse af nyhedsbreve og kundetilfredshedsundersøgelser med konfigurerbare skabeloner og content, der kan genbruges og deles af alle brugerne i marketingafdelingen.

Sådan fungerer Dynamics 365 Customer Insights

Afspil video

Bliv klogere på kunderelationer 

I den moderne verden er det svært at sige salg uden at sige marketing. Implementer både Dynamics 365 Marketing og Dynamics 365 Sales for at samle kundedata i én 360-graders visning og forenkle samarbejdet.

En systematiseret overdragelse af kvalificerede leads fra marketing til salg øger produktiviteten, og med flere pointmodeller til rådighed kan forretningen prioritere, hvilke emner salg og marketing sammen og individuelt skal arbejde på.

Tyd kundernes interaktion med kampagner og indhold, og få skabt et visuelt overblik af data i dashboards og analyser, som forretningen kan basere sig på til at prioritere og målrette salgs- og marketingindsatsen.

Gør marketing smartere 

Det er enkelt at bruge Marketing værktøjerne. De visuelle editorer forenkler opbygningen af processer, skabeloner og content til både web- og mobilapplikationer.
Gør forretningens kampagner stærkere og tilpas dem specifikt til de målgruppesegmenter, der skal tiltrækkes ved at integrere data fra Dynamics 365 og tredjepartssystemer. 

Microsoft Power Automate er den app der binder forretningens systemer sammen. Brug Power Automate til at strømline processer for bedst muligt at konvertere et lead til en salgsmulighed, alt imens de interne driftsomkostninger reduceres.

Marketing og meget mere end det

Udforsk hele Microsoft Dynamics 365 frameworket ved at vælge områder fra figuren herunder. 

Effektiv og fleksibel platform

Dynamics 365 består af både ERP-applikationer og Customer Engagement applikationer. Baseret på virksomhedens behov kan applikationer fra Dynamics 365 frameworket tilvælges og dermed supplere funktionaliteten og understøtte samarbejdet på tværs i virksomheden og i hele virksomhedens supply chain.

Få mere at vide om de forskellige applikationer og mulighederne ved at klikke videre fra figuren.

 

Vil du vide mere om Customer Insights?

Ring til os på +45 75 60 24 80 eller udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig.