TARGIT BI og Analytics

Portfolio Description

BI

TARGIT Business Intelligence og Analytics

TARGIT Business Intelligence og Analytics

TARGIT Decision Suite er én samlet løsning til Business Intelligence, Analyse og rapportering. Få data fra alle dine systemer i en samlet brugerflade. Alle medarbejdere får dermed det overblik, der skal til for at træffe vigtige beslutninger endnu hurtigere. Enkelthed giver handlekraft!


Data skal være sammenhængende og tilgængelig for alle beslutningstagere når og hvor de behøver det. Du har altid brug for at stille et ekstra spørgsmål til de resultater du ser. Hvis svaret ikke er umiddelbart tilgængeligt løber du den risiko, at der bliver taget beslutninger, der ikke er understøttet med fakta.

Med TARGIT kan alle bygge, se og tilpasse analyser efter behov. Du kan sågar lave dine rapporter og analyser ved at spørge systemet i et naturligt sprog! Det er som at søge på google. Skriv hvad du gerne vil se i din rapport eller analyse, og den intelligente wizard vil give dig det på få sekunder. Ja, det er virkelig så enkelt! Med data præsenteret i krydstabeller, grafer og diagrammer kan du nu se sammenhænge i dine data, som du ikke tidligere kunne få øje på.

TARGIT er designet til hele organisationen:

  • Direktøren der følger de vigtigste nøgletal og skal kommunikere en retning for virksomheden
  • Salgsafdelingen, der har brug for kundeindsigt og forståelse for resultaterne på forskellige produkter, sælgere og markeder.
  • Marketing der bekymrer sig om hvor dyrt det er at skabe ny forretning og vil forstå hvilke marketingkanaler, der er mest effektive
  • Økonomiafdelingen, der har brug for troværdig og punktlig rapportering – og ønsker at spare tid på at lave analyser for alle beslutningstagere.
  • IT der varetager data sikkerhed og processer omkring håndtering af data

TARGIT har tænkt på dem alle. Rent faktisk er TARGIT anerkendt af analysehuset BARC for sin evne til at komme bredt ud i alle afkroge af virksomheden.

Inviter leverandører og kunder til at se data
Værdien af business intelligence kan række langt ud over din interne organisation. Styrk samarbejdet med leverandører og kunder ved at stille informationer til rådighed for dem. Lad fx leverandøren se hvor populære hans produkter er i din butik eller hvor meget af hans produkt, du stadig har på lager. Og lad fx kunderne se bestillinger over tid og advar dem automatisk om hvornår de bør genbestille.

Tilgodese forskellige informationsbehov
Funktionaliten i TARGIT er bygget op omkring at skabe de bedste visualiseringer, der understøtter forskellige informationsbehov, på forskellige stadier af beslutningsprocessen. Det sikrer at enhver medarbejder flytter sig hurtigst muligt fra at observere et problem til at føre en handling ud i livet.

  1. Overblik med Real time dashboards – Få overblik over virksomhedens eller teamets resultater. Opsæt visualiseringer af dine Key Performance Indicators, så alle ved hvilke mål der skal opfyldes. Dashboards kan personaliseres med specialdesignede gauges, så det relaterer mest muligt til forretningen. (Se video her)
  2. Forstå sammenhængende med Analytics Når du modtager en rapport eller ser et dashboard er du altid kun et klik fra en analyse, der forklarer sammenhænge, trends og andre dimensioner. Benchmark performance, opstil toplister, forudse tendenser. E-mail og del med andre.
  3. Bliv advaret automatisk med Agenter. Systemet overvåger resultaterne for dig og sender dig en e-mail eller en pop-up på din telefon, når du skal reagere.
  4. Gør forretning på farten med Mobil Business Intelligence – Beslutninger skal også understøttes med fakta, når du er på farten, og en god business intelligence løsning følger derfor med dig uanset hvor du er. (Se video her)
  5. Motiver alle med Storyboards – Inspirer teams til at løbe i samme retning. Du kan hænge storskærme op på kontoret, der viser resultater i real time. Vis virksomhedens målsætninger, teamets performances, udsving på produktionslinjen, eller andre målepunkter, du vil have særligt fokus på. (Se video her)
  6. Data Discovery med Xbone – Hverdagen er foranderlig, og du har også brug for at træffe beslutninger på data, der ikke har været via IT afdelingen. Med TARGIT kan du også kan lave analyser på data, der ikke er struktureret i datawarehouset allerede. Måske du har gennemført en kundeundersøgelse eller finder eksterne data, du vil analysere nærmere.

Skab det nødvendige overblik over virksomhedens mange data
Konsolider, analyser og forstå data fra ERP, CRM, Marketing automation, WMS, excel, sociale medier og fx eksterne Big data kilder… listen af applikationer er uendelig og TARGIT spiller sammen med både multidimensionelle og relationelle databaser. Du får alle informationer på et sted, hvorfra du kan se, forstå og agere på hvad der sker i din virksomhed.

Microsoft Dynamics integration
Analysethuset Gartner, har anerkendt TARGIT som det BI hus, der fokuserer allermest på Dynamics brugere. 80% af TARGITs mere end 5000 kunder har Dynamics AX eller NAV som deres ERP platform. Over tid har TARGIT derfor skabt nogle ekstraordinære produkter til fordel for Dynamics brugere.

Hurtig integration med ”out of the box” analyser og rapporter til Dynamics. Installer TARGIT i løbet af få timer, og oplev hvordan du får værdi af business intelligence direkte på dit Dynamics ERP system. Et godt sted at starte for at opleve hurtigt værdi, før du indarbejder data fra andre systemer i din løsning.

Dyb integration til Dynamics. Det betyder, at du direkte fra din Dynamics ERP platform, kan se analyser, der fx matcher den varegruppe du ser på. Analyseplatformen kan indarbejdes direkte i ERP platformen – så du kan få svarene med det samme.

Dyb integration til Sharepoint. Har du samtidig en Sharepoint platform, giver TARGIT sågar mulighed for at vise data baseret på din brugerprofil på sharepoint portalen. Du kan derfor kommunikere resultater på samme platform som øvrig intern virksomhedskommunikation finder sted.